Friday 8 March 2013

Entri Awal Hari Jadi.

Setiap tahun bila nak masuk bulan Mac mesti aku rasa nervous. Kenapa ntah pun aku taktau. Mungkin sebab birthday aku pun awal bulan Mac. hehe. Birthday? oh sejak dah membesar ni aku tak pernah sambut pun. Ye, aku tak tipu. Dan aku tak kisah sangat pun. Cukup ada orang ingat tu pun dah buat aku happy. Last aku rasa betul betul sambut pun masa Form 3. Dah lama kot. Masa tu aku dapat teddy comel, bunga dan kad bawah meja aku. Comel je bagi hadiah pun nak sorok sorok. hihi. Tapi tiap tiap tahun pun dapat kad sebenarnya. hekhek. Kalau orang tanya apa yang aku nak untuk birthday aku, aku taktau nak jawab apa sebab aku memang taknak apa apa. Tapi kalau orang bagi aku amik jelah :P heh. So tahun ni aku dah 21tahun. Semakin banyak pengalaman hidup, makin kenal dunia dan aku harap aku kekal menjadi Raja Nurul Nabila yang sama. Oh ya, aku rindu abah. Selamat Hari Jadi Nabila- 9March1992.










*Ada satu hadiah yang aku betul betul nak. Dan kalau aku diberi peluang untuk permintaan aku ditunaikan, aku nak cium dan peluk arwah Ibu untuk kali terakhir.

No comments:

Post a Comment